3 triky, ako na svoj web pritiahnuť ľudí

Chcete zvýšiť svoju webovú návštevnosť, poprípade aj zisky? Nie je to nemožné a dokonca pri troške snahy, sa môžu výsledky dostaviť naozaj rýchlo. Ako na to?  Chytro, kreatívne, s rozumom a poctivo.Muž s tetovaním pred sebou drží dlane v pästi
 
Začnite so SEO!
 
Kým sa pustíte do vytvárania alebo predávanie niečoho úžasného, originálneho a neopakovateľného, zabezpečte si dobrú optimalizáciu pre vyhľadávače. Bez SEO to dnes naozaj nejde. Je to veľmi jednoduché. Optimalizuje každý. Ak teda vy nebudete, máte problém. Vrelé odporučenie znie, neexperimentujte sami, zaplaťte si dobrú agentúru a svoju pozornosť a energiu venujte tvorbe obsahu.
 
Ponúknite im niečo úžasné
 
Pocit naliehavosti v ľuďoch podvedome vyvoláva…. veru tak, pocit naliehavosti. O čom hovoríme? Tak napríklad, ak na svojich stránkach uverejníte nejaké zľavy, informácie o tom dajte na hlavnú stránku a na každú ďalšiu podstránku. Všetko vysvieťte do žiarivých farieb, ideálne do žltých alebo do červených, pretože tie nám väčšinou hovoria o nejakých novinkách, akciách či zľavách. Ak využívate newslettery, nezabudnite o svojich stránkach hovoriť aj v nich. Nerobte to však príliš vlezlo, skôr prirodzene a sympaticky.Detail na ľudské hnedé oko s dlhými mihalnicami
 
Nesnažte sa byť až príliš iní
 
Originalita a kreativita sa cení a je pravdou, že na webe musíte tieto dve zručnosti využívať čo najviac a čo najobratnejšie. Skúste sa to však až príliš nepreháňať. Texty, fotky či videá, ktorým nebude nikto rozumieť, nikoho nezaujmú, takže k vám nebude nikto chodiť. Platí to aj pri tvorbe názvu webu. Mali by sa v ňom objavovať slová, ktoré ľudia vyhľadávajú najčastejšie. Umelecký a kreatívny názov sa síce môže páčiť vám, no ľudia na neho sami prídu len ťažko. Ak ste ešte stále nepochopili, tak hovoríme napríklad o takých veciach, že keď chce každý čítať o TOP letných dovolenkových destináciách, článkami o zimnej lyžovačke zaujmete asi len málokoho.